.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از استان گلستان

انهدام باند سارقان وسايل نقليه در علي‌آباد كتول، دستگيري صيادان غيرمجاز در آب‌هاي استان و ... از جمله مهم‌ترين اخبار كوتاه حوادث از استان گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، با دستگيري يكي از سارقان حرفه‌اي خودرو و موتورسيكلت در علي‌آبادكتول از توابع گلستان باند سارقان وسايل نقليه منهدم شد.
حكيم قره‌چماقلو اظهار داشت: در پي چندين فقره سرقت خودرو و موتورسيكلت در اين شهر مأموران پليس آگاهي تحقيقات براي شناسايي و دستگيري سارقان را آغاز كردند تا اينكه سرانجام پس از چندين ماه كار اطلاعاتي و پليسي و استفاده از منابع خبري موفق شدند سركرده يك باند سرقت به نام ح ـ ج را شناسايي و دستگير كنند.
فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول گفت: طي تحقيقات فني به عمل آمده نامبرده به پنج فقره سرقت موتورسيكلت، چهار فقره سرقت خودرو و دو فقره وسايل داخل خودرو در شهرهاي گرگان، علي‌آبادكتول، خان‌ببين، راميان و آزادشهر اعتراف كرد.
قره‌چماقلو در ادامه افزود: با اظهارات عنوان شده از سوي متهم دو مالخر دستگير كه يكي از مالخرها به نام م ـ س به چهار فقره سرقت احشام با همدستي پنج سارق اعتراف كرد.
وي تصريح كرد: با اطلاعات به دست آمده از اين طريق تحقيقات مأموران وارد عرصه جديدي شد و سارقان در روستاي قلي‌آباد گرگان شناسايي و دستگير شدند.
قره‌چماقلو گفت: با دستگيري متهمان صحنه سرقت‌ها بازسازي و مالباخته‌ها شناسايي شدند كه تلاش براي برگرداندن اموال مسروقه ادامه دارد.

* دستگيري صيادان غيرمجاز در آب‌هاي گلستان
فرمانده يگان درياباني بندرتركمن گفت: مأموران يگان درياباني بندرتركمن استان گلستان موفق شدند طي يك عمليات تعقيب و گريز سه صياد غير مجاز را در آب‌هاي استان گلستان دستگير كنند.
رحمان ممشلي اظهار داشت: روز گذشته مأموران اين يگان حين گشت‌زني در 15 كيلومتري مرزهاي آبي استان در درياي خزر موفق شدند يك فروند شناور تك 200 ياماهاي غيرمجاز را كه از سوي آب‌هاي كشور تركمنستان به آب‌هاي كشور وارد شده بود شناسايي و به تعقيب آن پرداختند.
وي ادامه داد: متهمان كه به محض مشاهده مأموران با ريختن‌آلات و ادوات صيادي غيرمجاز سعي در سبك كردن جرم خود داشتند طي اين تعقيب و گريز گرفتار طوفان عمليات سنگين مأموران شدند و به دام افتادند.
ممشلي گفت: هر سه متهم پس از دستگيري ضمن توقيف شناور با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

* انهدام كارگاه توليد مشروبات الكلي در گرگان
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان گفت: بيش از 4 هزار و 700 ليتر مشروبات الكلي با انهدام يك كارگاه توليد مشروب الكلي در شهرستان گرگان به دست آمد.
حبيب كربلايي‌محمد‌نژاد در خصوص جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس امنيت عمومي شهرستان گرگان در پي يك هفته كار اطلاعاتي و پليسي يك كارگاه توليد مشروبات الكلي در شهر فاضل‌آباد را شناسايي و منهدم كردند.
وي تصريح كرد: در بازرسي از منزل مورد نظر 4 هزار و 700 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز كشف و آلات و ادوات ساخت و توليد مشروبات نيز منهدم شد.
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان گفت: در اين رابطه متهم به نام كرم 32 ساله دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.